Sérült vagy hibás termék

A csomagolás során törekszünk rá, hogy a termékek sérülésmentesen érkezzenek meg hozzád. Mégis előfordulhat, hogy a szállítás során az úton nem várt külső erőhatások érik a dobozt, termékeket, mely során a jól becsomagolt termék sérülhet, legrosszabb esetben törhet az üveg.

Ha a terméked sérülten érkezett a futárszolgálat által szállítva:

Fontos tudnod, hogy bár mindent megteszünk annak érdekében, hogy a csomagolás tökéletes legyen és a termékek sértetlenül érkezzenek célba, az úton bekövetkező váratlan külső hatások által sajnos sérülés keletkezhet a csomagolt árukban.

Mi a teendőd ilyenkor?

Jelezd a futárnak és készüljön az esetről jegyzőkönyv. Ne vedd át a csomagot, ha az elázott, sérült. Telefonon vagy e-mailben jelezd nekünk és intézkedünk, hogy hozzád mihamarabb egy új áru érkezzen.

Hol érsz el minket?

Telefonon: +36/20-954-0641
E-mailben: info@rozsavilag.hu

Milyen adatokat kérünk bejelentéskor?

  • A rendelés átvételének/megtagadásának dátuma.
  • Az elektronikus számla sorszáma.
  • E-mailben kapott rendelési azonosító.
  • Tömör összefoglaló az esetről
  • Ha mégis átvetted, akkor csatolj nekünk fotót róla.