Sérült vagy hibás termék
A csomagolás során törekszünk rá, hogy a termékek sérülésmentesen érkezzenek meg hozzád. Mégis előfordulhat, hogy a szállítás során az úton nem várt külső erőhatások érik a dobozt, termékeket, mely során a jól becsomagolt termék sérülhet, legrosszabb esetben törhet az üveg.
Ha a terméked sérülten érkezett a futárszolgálat által szállítva:
Fontos tudnod, hogy bár mindent megteszünk annak érdekében, hogy a csomagolás tökéletes legyen és a termékek sértetlenül érkezzenek célba, az úton bekövetkező váratlan külső hatások által sajnos sérülés keletkezhet a csomagolt árukban.
Mi a teendőd ilyenkor?
Jelezd a futárnak és készüljön az esetről jegyzőkönyv. Ne vedd át a csomagot, ha az elázott, sérült. Telefonon vagy e-mailben jelezd nekünk és intézkedünk, hogy hozzád mihamarabb egy új áru érkezzen.
Hol érsz el minket?
Telefonon: +36/20-954-0641
E-mailben: info@rozsavilag.hu
Milyen adatokat kérünk bejelentéskor?
- A rendelés átvételének/megtagadásának dátuma.
- Az elektronikus számla sorszáma.
- E-mailben kapott rendelési azonosító.
- Tömör összefoglaló az esetről
- Ha mégis átvetted, akkor csatolj nekünk fotót róla.